Wednesday 29 February 2012

Kota Seribu Menara..

Salam alaikum..i just came back from cairo last night..hehe..rindu aku ngan gua aku ni..memang penat perjalanan semalam..dah la takda bas direct pegi gua aku ni..so takda cara lain,terpaksa la tukar² bas..from Cairo to Mansurah,Mansurah to Haras,Haras to New Damietta..blum habis lagi tu..dari New Damietta to Ula..hampir sebulan lebih jugak aku lepak cairo..takda buat apa²..just lepak,stay rumah member..
Sebelum balik gua aku ni,aku sempat join satu program(ziarah maqam)..Alhamdulillah,sempat juga ziarah maqam² ulama besar dan orang² yang penting dalam sejarah islam...Saidah Zainab,Saidah Nafisah,Sulatan Hanafi,Imam Syafie,Imam Atthoillah..ada lagi,tapi tak berapa nak ingat..hehe..memang kita tahu,maqam ni semua ada khilaf(percanggahan)..semua maqam nabi²,sahabat²,ulama² ada khilaf kecuali dua jak..iaitu maqam Rasulullah s.a.w di Madinah dan Saidina Abu Bakar r.a (dikebumikan bersebelahan maqam Rasulullah)..ramai jugak ikut program tu..dalam 90 orang lebih..yang aku ni kompom laa,snapping..lama tak outting kan..hehe..peace!!..ciao~~

Suka tengok family ni..Stay happy forever..

3 comments:

  1. uiiiiikkkkkkkk....banyak tempat ko jalan2 ni.....
    free ja ka

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah..nama tu kim salam laa..ada M.A tu yg mahal..pasni aku outing d msia lagi..aku pkai keta abang..minyak abang support..hahah..

      Delete