Saturday 9 April 2011

Suara padang pasir (New Damietta)..First Post..

Salam alaikum..First skali,syukur dapat juga aku buat blog ni..mmg dh lama niat nk bt bnda ni tp hajat x kesampaian..skang ni pun syukur ada kesempatan nk buat blog ni..aku pn x cun jg bt blog ni..byk jg tnya mmber..aku buat blog ni bkn apa,sekadar ingin berkongsi apa yg ada..ilmu,info,gmbar n apa yg termampu..aku bukanlah alim ulama nk mngajar atau mnegur sesiapa,hnya ingin berkongsi pndapat n wacana fikrah harian..

Aku harap apa yg baik dalam blog ni diambil manfaat,n yg buruk jadikan sempadan..

Berkata seorang penyair arab..

إن الكلام لفى الفؤاد وإنما
"Sesungguhnya perkataan itu apa yg ada didalam hati dan cuma,

جعل اللسان على الفؤاد دليلا
Dijadikan lidah itu sebagai petunjuk apa yg ada didalam hati"

1 comment: