Thursday 17 November 2011

Aku orang gua!!

Salam alaikum...semenjak dua menjak ni aku rasa hidup aku ni tak balance..makan,tidur semua tak betul dah..hahah..aku pun tak tau napa..mungkin cuti lama sangat~~..hampir 3 bulan lebih aku cuti..lepak rumah sabah..dari summer ari tu sampai la sekarang ni..akhirnya aku balik ke GUA aku sendiri,baru aku jumpa kehidupan aku..selama ni stay di kairo macam takda hidup langsung..lepak,makan,layan komputer,tidur..buku semua langsung aku tak sentuh..hambur laa..betul² takda kehidupan langsung aku rasa..bila dah balik ke GUA (Damietta) sendiri ni,tenang sikit aku rasa..rumah sendiri kan..baru laa aku rasa ada kehidupan sikit..mula la hidup aku ngan belajar..baru ja tadi aku pegi bayar yuran sem & beli buku..pacik yang jaga dekat pejabat pendaftaran tu pun bingung jugak..

"time ni baru nak bayar yuran??.."

hahah..tapi sem ni aku rasa subjek semua killer abess..harap² ada semangat nak layan semua subjek ni..dah puas lepak skang ni kerja keras la plak..aku nak habis study awal..semangat dah ni..ada member yg sama² masuk tahun 1 dulu,skang ni dah tahun 4..lambat setahun aku..sangkut di tahun 1 dulu..yang aku tak puas ati tu,muka dia selamber jer bila jumpa..tapi skali tengok dah tahun 4 skang ni..memang dia paiter laa..aku nak nek tahun ni pun setengah mati juga melayan subjek² ni semua..hahah..
Apa² pun,harap² la tahun ni aku tak sangkut lagi untuk kali kedua..direct nek tahun 4..bahagia abess aku..

Time cuti yang lama tu,ni la yang aku buat..summer,lepak,jalan² cari pasal,raya korban..Until next time..Peace!!



1 comment:

  1. tahniah dapat balik gua sendiri.. nnt belajar rajiin2.. yg sangat rajin!

    ReplyDelete