Friday 21 October 2011

Family Day Outing

" FamilyDay 2011 "
Salam alaikum..heheh..baru-baru ni aku jalan pegi alex lagi..ni kira kali ke-3 la aku datang sini..first,time perasmian rumah sabah alex tu,yang 2nd,time cuti musim panas baru-baru ni(Damietta to Cairo by Alex),& 3rd aku rasa paling best..sebab jalan ramai-ramai ngan member..hahah..aku pegi sana niat memang mau snap gambar jaa..jadi apa-apa aktiviti yang dorang buat aku layan ja laaa...ikut ala kadar jaa..tapi best plak sebab ramai member join skali kan..hahah..ada macam-macam cerita la yang terjadi..hepi,penat,tidur betabur,makan ramai-ramai behambur,macam-macam laa..pengalaman camni bukan slalu datang..yang paling best,sempat lagi men paint ball..1st time ni aku men paint ball..hahah..banyak benda yg tak pernah aku buat dalam hidup aku,aku cuba buat sini..lucu jugak..macam di malaysia takda ja kan..hahah..Alhamdulillah,sepanjang aku jalan di Alex tu takda benda buruk terjadi..insyaAllah kalau ada kesempatan,aku mau round tempat-tempat lainplak..heheh..until next time..Peace!!~~ 

Banyak aku snap tapi yang cun-cun tu ada la skeett..ada lagi 2-3 gmbar tapi malas aku mo edit..heheh..SIAAAA PAANAAATT~~



No comments:

Post a Comment