Wednesday 13 April 2011

Siang Menjadi Malam..

Damietta at night..
Salam alaikum..hahahah...cmni la klu xda krja malam..aku niat nk tidur awal skit malam ni tp xdpt la plak..mngkn pasal kupi..aku minum byk btul..so xdpt tido pnya psal,aku layan la men kmera...stay d luar(balkoni) rumah..snap gmbr mlm2 ni..masi aktif lg pacik2 d luar ni..ni la first time aku snap gmbr mlm2..n first time la jg aku guna tripod aku..ni lah keindahan malam anugerah Allah..syukur aku masih sempat rasa nikmat ni..Maha Agung Allah tuhan semesta alam mengatur siang n malam tnpa ada kecacatan..Biarpun negara tumpangan aku ni malam tp d tanah airku matahari akan bersinar..begitu lah kuasa Ilahi mengatur putaran siang n malam..(Skemanya ayatku ni..)


Gelas baru c jooo..

Tgh siuk2 lyn laptop ni mmbr aku blik plak dr shopping..ada barang baruu!!..c joo beli gelas baruu!!..hahah..siap kettle baruu!!..Riuh trus rumah malam ni..pasal barang baru c joo..suasana luar masih sejuk,,ntah2 napa tiba2 jd sjuk..2-3 ari sblum ni xbrapa sjuk jg..

Malam ni aku nekad msti tido jg..sok aku mau p kuliah bli buku..brapa ari aku stay d dumyat ni kuliah pun baru skali aku p..hahaha..terukkk!!..tapi istideyy laa...InsyaAllah bulih..Peace...








Petikan Syair Imam Syafie'..


ولا حزن يدوم ولا سرور
  "Kesedihan itu bukanlah selamanya,begitu juga dengan kegembiraan..

 ولا بؤس عليك ولا رخاء
Mahupun kesengsaraan dan juga kesenangan"




No comments:

Post a Comment